Sediu Social

Gazduire sediu social oriunde in Iași la birou de avocat sau in spatii partajate.

Găzduire sediu social

Serviciul de gazduire sediu social vine in ajutorul celor care nu au timp sa caute si nu doresc ca acest proces anevoios sa dureze mai mult decat este necesar. Va scutim de toate probleme ce pot aparea in aceasta cautare. Dificultati precum obtinerea avizului din partea asociatiei de proprietari sau cele aparute datorita imposibilitatii obtinerii cerificatului de unicitate a sediului, emis de ANAF, sunt cele mai des intalnite atunci cand un antreprenor doreste infintarea unui nou SRL.

Ce este un sediu social?

Sediul social reprezinta adresa la care figureaza societatea comerciala, locul in care se primeste corespondenta dar si unde se comunica oficial actele.

Unde poate avea sediu social un SRL?

Chiar si in cazul in care dumneavoastra sunteti proprietarul imobilului pe care hotarati sa il folositi ca sediu social pentru infiintare firma trebuie sa realizati un contract de comodat intre dumneavoastra ca antreprenor si dumneavoastra ca proprietar.

In cazul in care un imobil detine mai multe camere, acestea pot servi ca sedii sociale pentru mai multe firme si pot fi puse la dispozitie fiecareia pentru a isi desfasura activitatea.

Daca sediul social va fi gazduit in cadrul unui bloc cu apartamente veti avea nevoie de acordul vecinilor direct afectati (pe plan vertical si pe plan orizontal) si al asociatiei. Aceste documente au o forma standard aprobata de catre Registrul Comertului ce trebuie respectata. Dar si de documente care fac dovada proprietatii sub forma de contract de vanzare-cumparare, contract de donatie, certificat de mostenitor etc. (dupa caz).

In cazul in care gazduirea sediului social se va face in cadrul unui spatiu comercial sau a unui birou inchiriat actele depuse trebuie sa specifice clar ca este vorba de o cladire de birouri sau de un spatiu comercial. Si aici veti avea nevoie de documente care fac dovada proprietatii ca cele de mai sus.

Infiintarea unei firme cu sediul social in cadrul unui cabinet de avocat este posibila pe o durata de maxim un an de zile, conform Legii nr 51/ 1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat, astfel vorbim despre un sediu social temporar. Se poate realiza daca detineti acte precum contractul de asistenta juridica si decizia emisa de catre Baroul din care face parte avocatul respectiv. Totodata este un mod rapid pentru cei care doresc schimbarea sediului social fara prea multe batai de cap la intocmirea actelor, ce are costuri reduse in comparatie cu inchirierea sau cresterea impozitului pe locuinta.

Dupa expirarea acestui contract firma este obligata sa isi caute un nou sediu social, acesta mentiune aparand la Registru Comertului si mai apoi la ANAF.

Gazduire sediu social al firmei NU inseamna inchiriere spatiu pentru activitati de birou!

In cazul in care aveti intrebari sau doriti informatii suplimentare ce tin de serviciul descris mai sus, va asteptam pe baza unei programari in prealabil la sediul nostru. Totodata va stam la dispozitile si la numerele de telefon afisate sau ne puteti contacta si pe mail la adresa emailexample@gmail.com cu orice nelamurire pe care o aveti.

De asemenea, pe langa acest serviciu, gazduire sediu social, oferim si servicii de infiintare S.R.L. (societate cu raspundere limitata) P.F.A. (persoana fizica autorizata) , I.F. (intreprindere familiala), I.I. (intreprindere individuala), modificare/obtinere acte Registrul Comertului, servicii de contabilitate si expertiza, suspendare activitate firma, radiere societate comerciala si servicii consultanta avocat.

Cand este necesar sa optati pentru gazduire sediu social?

  • Atunci cand nu detineti in proprietate un spatiu pentru sediul social al firmei;
  • desi detineti in proprietate un imobil, nu aveti acordul vecinilor si al asociatiei de proprietari;
  • doriti sa va inregistrati firma in Iași;
  • doriti sa va mutati sediul din tara (sau din afara tarii) in alt oraș.

Serviciul de gazduire va scuteste de formalitatile pentru obtinerea acordului Asociatiei de Proprietari si a vecinilor, precum si de formalitatile pe langa ANAF pentru obtinerea certificatului si adeverintei care atesta ca spatiul poate fi folosit ca sediu social.

Avantajele acestui serviciu

  • eliminarea cheltuielilor legate de chiria si intretinerea spatiului destinat sediului social
  • reducerea duratei de infiintare a societatii de la 7 zile la 3 zile;
  • nu este necesara verificarea unicitatii sediului (efectuata de Registrul Comertului)
  • mai exista o alta firma inregistrata la acea adresa
  • nu detineti o proprietate pentru stabilirea sediului social

Infiintarea unui nou SRL depinde de dovada unui sediu social. Spatiul dat spre folosinta poate avea ca proprietar unul dintre asociati sau mai multi (dupa caz). Gazduirea sediului social se poate si intr-un spatiu inchiriat sau dat spre folosinta.

Dovada clara ca detineti gazduire sediu social se face prin urmatoarele acte:

  • contract de inchiriere
  • contract de comodat
  • contract de vanzare – cumparare
  • contract de asociere in participatiune
  • contract de leasing imobiliar
  • certificate de mostenitor
  • contract de asistenta juridica